כתיבה שיווקית היא כתיבה חשובה בכל עסק קיים. באמצעות כתיבה שיווקית נכונה וממוקדת ניתן להביא לקוחות חדשים לעסק, להגדיל את מספרם, להגדיל את מכירות העסק ועוד. אך כתיבה שיווקית אינה הדבר היחידי שיש לעשות על מנת להגדיל את הכנסות העסק, אלא היא חייבת להיות בשילוב של כמה כלים שונים שכוללים בין היתר קידום אורגני ומומן בגוגל וכן בפייסבוק. באמצעות קידום אורגני ומומן בגוגל, רשתות חברתיות וכן סרטונים שמניעים לפעולה בשילוב ניוזלטרים, כתבות ופוסטים נוכל לחשוף את הלקוח הפוטנציאלי לקנות אצלנו וכן לגרום לו להכיר את המותג ולהזדהות איתו.

עם כתיבה שיווקית תוכלו בקלות רבה להעביר את המסר שלכם ולהניע את הלקוח הפוטנציאלי להיכנס לאתרכם ואף לרכוש את המוצר או השירות שהוא זקוק לו. אז רגע לפני שאתם מגיעים למכירה, כדאי שתשימו לב לכמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לגרום ללקוח הפוטנציאלי לרכוש מאצלכם מוצרים או שירותים.

טיפ ראשון- הכירו את קהל הלקוחות שלכם
אם חייבים להכיר את הקהל שאתם רוצים לפנות אליו, מהו הקהל? איזה גילאים הוא? מאיזה אזורים בארץ הוא? האם זה רק למין אחד או לשני המינים? לאחר שתכירו טוב את הקהל אליו אתם רוצים לפנות תוכלו להתאים לו תוכן שיווקי ממוקד שיפנה ישירות אליו. התוכן חייב להיות מעניין ומניע לפעולה על מנת שיגרום ללקוח להשאיר את פרטיו האישיים או ליצור קשר אתכם בטלפון.

טיפ שני- תוכן שיווקי קצר וקולע
חשוב שהתוכן השיווקי שלכם יהיה קצר וקולע. לקוחות לא אוהבים ש”חופרים” להם על נושא מסוים, הם מחפשים תוכן קצר וקולע שיסביר על המוצר או השירות שהם מעוניינים לרכוש. חשוב שהתוכן יהיה קצר, שיווקי וקולע ויעביר את המסר בצורה הטובה ביותר בטקסט קצר וממצה.

טיפ שלישי- מענה על צורך קיים
הכתיבה חייבת לגעת בצרכים של הלקוח ולענות לו על כל צרכיו. אם הטקסט לא יתמקד בפתרון שנותן המוצר או השירות ללקוח, הלקוח לא ירכוש מכם את מוצר או השירות ויעבור למתחרים שלכם. לכן על מנת ללכוד אותו ולגרום לו לתחושה של הזהות עם המוצר או השירות אתם חייבים לגעות לו בנקודות הכואבות ביותר.

טיפ רביעי- תוכן מעניין ללא פשרות
אתם חייבים שהתוכן השיווקי שלכם יהיה מעניין וקליל על מנת שהלקוח שלכם ימשיך לקרואו אותו ולהישאר באתר. תוכן במילים גבוהות מדיי או נמוכות מדיי לא יעשה את העבודה כפי קליט, מובן ומעניין ללקוח.

טיפ חמישי – שאילת שאלות
הטיפ האחרון והחשוב ביותר הוא לתת ללקוחות שלכם הפוטנציאלים הרגשה שהם חלק בלתי נפרד מהשירות או המוצר שאתם מציעים. אם תתנו ללקוחות לשאול כמה שיותר שאלות לגבי המוצר או השירות, תגרמו להם לסמוך עליכם וכן תמשכו אותם לרכוש את המוצר או השירות. שירות אדיב לצד שאילת שאלות ע”י הלקוח תראה ללקוח שאתם חברה אמינה שניתן לבטוח בה ולסמוך עליה בכל בעיה שאתם נתקלים בה.

אם תקפידו ליישם כמה טיפים או אפילו טיפ אחד מהטיפים תראו תוך זמן קצר איך התנועה לאתרכם גדלה תוך כדי הגדלת המכירות. עם כתיבה שיווקית נכונה וממוקדת תוכלו להגיע לחשיפה גדולה של המוצרים או השירותים שלכם בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.