כל אתר מכיל לשונית דף בית, לשונית דף אודות, לשוניות על השירות או המוצר של העסק וכן לשונית צור קשר על מנת להשאיר פרטים, סה”כ מדובר על עד 7 לשוניות, כאשר ישנם אתרים שיש להם יותר מ-7 לשוניות וכוללים תתי לשוניות. לכל לשונית תפקיד משלה. למשל: תפקיד הלשונית של דף הבית היא לגרום לגולש להישאר באתר שלנו כמה שיותר זמן ולהשאיר את הפרטים שלו. לשונית האודות, מספרת על העסק, אילו שירותים או מוצרים הוא מוכר, באילו תחומים, קצת רקע וניסיון של בעל העסק על מנת שיהיה לנו מידע בטרם נרכוש את המוצר או השירות מאותו עסק.
חשיבות דף הבית
אם אתם רוצים דף בית שיגרום ללקוחות הפוטנציאלים שלכם לרכוש מכם, כדאי שתשקיעו בתוכן וגם בתמונות. ככל שתרכזו את השירותים או המוצרים שאתם מציעים באופן ממוקד ומדויק כך תגרמו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להשאיר פרטים ולרכוש את השירותים או המוצרים שלכם. לכן חשוב שדף הבית יהיה מאוד ממוקד ויכיל מילות מפתח על מנת שיוכל לקדם את העסק שלכם בגוגל. כמו כן, חשוב שהתוכן יהיה איכותי ללא שגיאות כתיב, בעיות דקדוק וניסוח, כך שיהיה קליט מובן, קל לקריאה.
מה כדאי שיהיה בדף הבית שלכם
אם אתם רוצים דף בית שיכנסו אליו לא מעט לקוחות, אתם חייבים להשקיע בו. מה זה אומר להשקיע? לשים תמונות שקשורות למוצרים או שירותים שאתם נותנים, רצוי שהתמונות יהיו ברורות וחדות על מנת שגוגל יוכל לסרוק אותן. מעבר לכך חשוב שיהיה לדף הבית פסקה קצרה או כמה פסקאות קצרות של טקסט קליל, על מנת שהלקוח יבין לאיזה אתר הוא נכנס. וחשוב מאוד שבתוך הטקסט יושתלו מילות מפתח וזאת על מנת שהגולשים שלכם יוכלו להגיע בקלות לאתר שלכם.
מה ההבדל בין דף נחיתה לבין דף הבית?
ההבדל בין דף נחיתה לעמוד בית באתר אינטרנט הוא המטרה שלהם. מטרת דף נחיתה היא ללכוד את הלקוחות הפוטנציאליים על מנת שישאירו טלפון והודעה בטרם יצאו מדף הנחיתה. בדף הנחיתה הלקוח הפוטנציאלי אינו יכול לגלוש לדפים אחרים אלא רק להישאר בדף בו הוא נמצא, ואילו בדף הבית הוא יכול לקבל מידע על האתר כי מדובר על דף לא מכירתי ויש לו את האפשרות לגלוש לשאר הלשוניות באתר, כך שרוב הסיכויים שהוא לא יהיה כמה שניות ויצא בלי להשאיר פרטים.