כתיבת מאמרי קידום

מאמרי קידום הם מאמרים חשובים מאוד לקידום העסק . באמצעות מאמרי קידום ניתן לקדם את האתר בצורה אורגנית כך שעם הזמן נופיע בתוצאות החיפוש בדף הראשון ולקוחות שונים המחפשים את השירות שאנו מציעים יחשפו אלינו. באמצעות מאמרי קידום המכילים מילות מפתח לביטויים שאנו רוצים לקדם, ניתן לקדם את האתר שלנו בצורה אורגנית באמצעות מקדם אתרים או לבד ולראות תוצאות לאורך זמן, ללא צורך להוציא כספים על קידום ממומן על מנת להיחשף בתוצאות החיפוש השונות.

כתיבת מאמרי קידום

מהם מאמרי קידום?

מאמרי קידום הם מאמרים לקידום אורגני במיוחד במנוע החיפוש “גוגל”. באמצעות מאמרים אלה ניתן לקדם אורגנית ביטויים שונים הכוללים את המוצרים או השירותים שאתם מציעים. מאמרי קידום הם המאמרים הטובים ביותר לקידום העסק, אך המינוס שלכם שהם לוקחים כמה חודשים עד שניתן לראות תוצאות. לעומת זאת, היתרון שלהם זה הנוכחות שלכם בתוצאות החיפוש בדפים הראשונים לאורך זמן, כך שאין צורך להוציא כסף על קידום ממומן בגוגל או ברשתות חברתיות אחרות.

מה נזדקק למאמרי קידום?

נזדקק למאמרי קידום כאשר אנו רוצים לקדם אתר חדש או לקדם אתר עם תנועה נמוכה אליו. באמצעות מאמרי קידום המכילים מילות ביטוי שונות הקשורות למוצרים או השירותים שאנו מציעים, ניתן להגיע באמצעות המאמרים לחשיפה גבוהה יותר ואף להשארת פרטים של הלקוח באתר.

מה קורה אם לא משתמשים במאמרי קידום?

אם החלטתם לא להשתמש במאמרי קידום, החשיפה שלכם במנועי החיפוש המובילים תהיה נמוכה מאוד, כך שהלקוחות אשר מחפשים שירות בדיוק כמו שאתם מציעים לא יראה אתכם כלל בתוצאות וכך למעשה לא תהיו קיימים כלל.

מתי השימוש בקידום ממומן נעשה?

השימוש בקידום ממומן נעשה במקרים בהם עולה אתר חדש שטרם נסרק באמצעות גוגל או אתרים אחרים, מעבר לכך גם אתרים שרוצים להודיע  על השקת מוצר או שירות חדשים, כנס בנושא מסוים, או אפילו אתר קיים ששודרג לאחרונה עשויים למצוא את הקידום הממומן ככלי שיווקי ואפקטיבי לצרכים שלכם.

למה יש לפנות לכותב תוכן מקצועי?

הפנייה לכותב/ת תוכן מקצוע אשר מתעסק בין היתר בכתיבת מאמרי SEO חשובה עד מאוד. כותב תוכן מקצועי יודע להטמיע את מילות המפתח ואף לנסח משפטים שיווקים אשר יגרמו ללקוחות להתעניין במאמר, לקרוא אותו ואף להשאיר את הפרטים. כמו כן, לרוב העסקים אין את הזמן לשבת ולכתוב מאמרים עקב עיסוקיהם הרבים והם אינם מתבטאים טוב כמו כותב תוכן שהזהו תפקידו. לכן חשוב לפנות לכותב תוכן מקצועי שזהו מקצועו היום יומי על מנת שיכתוב על הנושאים השונים ואף יטמיע בלי שישמו  לב את מילות המפתח השונות בטקסט.

חשיבות מאמרי הקידום

כתיבת מאמרי קידום עוזרת לבעל העסק לקדם את האתר שלו בצורה אורגנית. הקידום מתבצע לרוב באמצעות מקדם אתרים או באופן עצמי. אך טרם הכתיבה יש לבצע מחקר מילות מפתח אשר ייתן לנו את נושאי המאמרים עם מילות המפתח שהלקוחות מתעניינים בהם. ככל שהתחרות על מילות ביטוי היא נמוכה כך הסיכוי שלנו להתבלט בתוצאות החיפוש יהיה גבוהה, אך אם התחרות על מילות הביטוי היא גבוהה הסיכוי שלנו להתבלט בתוצאות החיפוש תהיה נמוכה. לכן חשוב לבחור תוצאות חיפוש נמוכות שטרם נכתבו עליהם הרבה מאמרים או בינוניות. עם הזמן באמצעות הקידום נוכל לעלות בתוצאות החיפוש בגוגל ויותר גולשים יחשפו לאתרנו ויקליקו על הביטוי שקשור לאתרנו ושיש עליו מאמרים.

תשכחו מ”מאמרי פח”- האיכות קובעת

אם אתם רוצים להיות בולטים ולהוביל מעל המתחרים שלכם, חשוב שמאמרי הקידום שאתם כותבים יהיו ברמה גבוהה, מכילים תוכן איכותי, מוסיפים ערך מוסף ללקוח וכמובן שיהיו ארוכים. ממאמרים קצרים עם תוכן לא איכותי עלולים לפגוע באתר שלכם וכן בקידומו. לכן אם אתם נתקלים במאמרי קידום ב -10 אג’ ומטה רצוי שתמנעו מלהזמין אותם מאחר שהם עלולים להזיק לאתר שלכם בקידומו. ב“מירב כתיבת תוכן”, תמצאו מאמרי קידום איכותיים שיקדמו את אתרכם בצורה היעילה ביותר.