הקורנה היא זמן מעולה להשקיע בעסק שלכם. חוסר הוודאות לגבי העתיד והזמן הפנוי שיש להרבה עסקים היא הדרך הטובה לכתיבת תוכן איכותי שיגרום ללקוחות שלכם להתעניין במוצרים או השירותים שאתם מציעים. לכן על מנת להפיק את המקסימום מהתקופה שבה אנו נמצאים, חשוב להשקיע כמה שיותר בתוכן איכותי שיעזור לנו בעתיד לאחר תקופת הקורונה.
עכשיו זה הזמן להשקיע בעסק ובלי תירוצים!
כמה פעמים שמעתם את התירוץ הזה: אין לי זמן”, ” אני בקושי נושם”, “מאיפה אמצא זמן לזה, עם כל מטלות היום יום” אז זהו שעכשיו אין תירוצים ויש מספיק זמן לשבת על כתיבת תכנים איכותיים לאתר שימשכו תנועה לאתר ויביאו לנו לידים שמעוניינים לרכוש. תקופת הקורונה היא תקופה של חשבון נפש עם עצמנו. תקופה שמלמדת אותנו שצריך לעצור לקחת נשימה ממירוץ המטורף של חיי היום יום ולהתפנות לדברים שטרם יצא לנו לעשות.
זה יכול להיות תחביבים, סידור של חפצים שלא יצא לכם לעשות בגלל החוסר זמן וכן גם כתיבת תוכן איכותי משהו שלא יצא לכם להשקיע בו תקופה ארוכה. כתיבת תוכן איכותי בזמן הקורונה היא כתיבה חשובה לעתיד העסק שלכם. אחרי תקופת הקורונה העסק ישוב לפעילותו הרגילה ולכם לא יהיה זמן גם לפני הקורונה. אז למה לא לנצל את התקופה המאתגרת שלפנינו לכתיבת תוכן איכותי?
כיצד תנצלו את משבר הקורונה למינוף העסק שלכם?
השקט והמתח המתוח שנוצר כתוצאה מתקופת הקורונה נותן לכם הרבה זמן פנוי לחשיבה אסטרטגית של העסק. בתקופה זאת שרוב העסקים נחלשים או קורסים מסביב ורוב העבודה עוברת לבית, אפשר להתחיל לחשוב על תוכנית שיווקית שתעזור לכם לחשיפה גבוהה של העסק ותגרום ללקוחות חדשים להגיע אליכם ולהיחשף אליה גם לאחר סיום משבר הקורונה. השקעה בתוכן שיווקי לקידום העסק, נוכחות בשטח ורלוונטיות ברשת היא אחד הכלים החשובים שכל עסק צריך ליישם.
בנוסף לכך, שליחת ניוזלטרים ללקוחות קיימים ועדכונים שונים יכולה לעזור רבות בתקופה קשה זאת ואשר לשמר את הלקוחות בצורה הטובה ביותר. מעבר לכך, שאתם מעדכנים את הלקוחות שלכם אתם עשויים להיתקל בקנייה מצד לקוחות או אפילו תגובות חיוביות לניוזלטר שאתם שולחים.
הכלים השיווקים שאתם חייבים להשתמש בהם למשיכת לקוחות
ישנם כמה כלים שיווקיים שהשימוש בהם יעזרו לכם להביא לקוחות חדשים לעסק וכן יגדיל את התנועה והחשיפה לעסק שלכם. כתיבת תוכן שיווקי ופרסום דיגיטלי ברשתות החברתיות וכן במנועי חיפוש בשילוב דפי נחיתה, פוסטים לפייסבוק, פוסטים בבלוג, כתבות באתרים מובילים, ניוזלטרים ועוד הם חלק מהכלים הדיגיטלים שעוזרים למשוך לקוחות. את התוכן השיווקי רצוי שתתנו לכותב תוכן מקצועי ולא תכתבו לבד, וזאת מאחר שכותב תוכן מקצועי יודע בדיוק באיזה מילים להשתמש על מנת לגרום ללקוחות שלכם לקנות דווקא מכם. אז אל תחסכו על כותב תוכן והשקיעו כל מה שצריך בעסק שלכם ותראו תוצאות בטווח הארוך שיגדילו את הכנסת העסק שלכם.