כתיבת תוכן לאינטרנט היא בין הכתיבות החשובות ביותר שאנו נתקלים באתרים שונים. יותר ויותר אתרים יודעים כיום שללא תוכן עשיר ומגוון האתר לא מקודם בצורה הטובה ביותר, מה שאומר פחות גולשים אשר מגיעים לאתר ונחשפים לתוכן. אז איזה תוכן חשוב שיהיה באתרים? תוכן מעניין שמוסיף לנו ערך ומידע על נושאים מסוימים שלא ידענו עליהם דברים מסוימים. רק תוכן בעל ערך יעזור לאתר שלנו להגיע עם הזמן לדירוג גבוה יותר.

למה חשוב להשקיע בכתיבת תוכן לאינטרנט?

תכנים שונים כגון: מאמרי קידום, מאמרים מקצועיים ואינפורמטיביים, תוכן שיווקי לאתרים חדשים וכן לאתרים קיימים, פוסטים בפייסבוק ועוד הם דרכים שונות להעברת המסר השיווקי שאנו רוצים להעביר לגולשים שלנו. באמצעות כתיבת תוכן שיווקי וממוקד ניתן לגרום לגולשים רבים להתעניין במוצרים או השירותים שהחברה עצמה מציעה. התוכן עצמו גורם לחשיפה גבוהה יותר של תכנים שללא הימצאותם באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות השונות, רוב הסיכויים שהגולשים לא היו נחשפים לתוכן ואף לא רוכשים את המוצר או השירות. לתוכן תפקיד חשוב ועיקרי בכל עסק, בין אם מדובר על עסק קטן של אדם אחד ובין אם מדובר על חברה בינונית או גדולה. לכן חשוב תמיד להשקיע בתוכן כמה שאפשר, כי רק חידוש יום יומי של תוכן עם ערך וחשיפה לקהלים מגוונים ושונים, מביאה בסופו של דבר להתעניינות במוצר או בשירות שאנו רוצים להציע ללקוח וכמובן גורמת ברוב המקרים לקנייה.

החשיפה באתרים גדולים ומוכרים לעומת אתרים קטנים 

אחת הדרכים הטובות ביותר לחשיפה מוגברת ונרחב למספר קהלים שונים היא דרך אתרים גדולים ומוכרים כולל רשתות חברתיות. ככל שנכתוב באתרים גדולים ומוכרים ואף נשווק ברשתות החברתיות, נעשה קידום ממומן ואורגני בגוגל ועוד נוכל להגיע למטרה שאנו רוצים להגיע שהיא מכירות. אך בדרך לשם אנו חייבים חשיפה גדולה ככל היותר של המוצרים או השירותים שאנו מציעים וזאת אפשר לעשות רק דרך כתיבת תוכן לאתרים. קחו בחשבון גם שדרך פורטלים ואתרים גדולים ומכורים אנו מגיעים לחשיפה גבוהה יותר מאשר אתרים קטנים שאין בהם חשיפה מספקת. אז אם אתם רוצים לחשוף אירוע בקרוב, השקה של מוצר או שירות חדש, או אולי אפילו לצאת בקמפיין גדול ונרחב ליידע את הלקוחות שלכם, כדאי לכם מאוד לעשות זאת בחשיפה כמה שיותר גדולה. נכון שרוב הפורטלים הגדולים מודעים לטראפיק הגבוה של הגולשים וכן לחשיפה העצומה והם דורשים בהתאם תשלום על כך. אך עם חשיפה גבוהה ונרחבת אנו יכולים להעביר את המסר שלנו לכמות גדולה של אנשים שבין היתר ישמחו להגיע לאתר האינטרנט שלנו ולקרוא אודותינו.

ומה קורה עם עסקים קטנים שאין להם תקציב לכך?

אם אתם עסקים קטנים בתחילת דרכם אל דאגה, אמנם לא תוכלו לפרסם בפורטלים גדולים בגלל הגבוה אך תוכלו למצוא דרכים אחרות להגיע לקהל גדול של לקוחות פוטנציאלים. אחד הדרכים לכך היא באמצעות מנועי חיפוש אשר מציעים פרסום חינם באתר, הלקוחות אשר מגיעים לאתר עצמו נחשפים לנתונים האישיים שלכם וכך הם יכולים להגיע ישירות אל אתרכם ולראות מה אתם מציעים. דרך נוספת, היא לפרסם בפורטלים גדולים שנותנים פרסום בחינם, או לפרסם לתקופה קצרה מאוד ולהפסיק. אך היום הדרכים העיקריות להיחשף לתוכן הן דרך הרשתות החברתיות אשר כוללות בין היתר את רשת הפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, גוגל פלוס ועוד. לכן, אם אתם עסקים בתחילת דרכם או עסקים מבוססים כדאי לכם לנצל את הרשתות האלה ולפרסם כמה שאתם רוצים את העסק שלכם כולל קישור לאתר שלכם. ככל שתמשיכו לפרסם תכנים חדשים כמו מאמרים מקצועיים, פוסטים, מאמרי קידום ועוד כך יותר ויותר אנשים יכירו אותכם.

עסק ללא כתיבת תוכן הוא עסק לא חי

אם אתם רוצים שהעסק שלכם ימשיך להישאר לאורך שנים רבות וגם להתפרנס ממנו לאורך זמן, אל תוותרו על כתיבת תוכן. ככל שתשקיעו בתכנים שלכם כך תראו תוצאות בשטח, אומנם זה ייקח זמן אך בסופו זה ישתלם לכם מאוד. תזכרו תמיד עסק חי הוא עסק פעיל שיוצר תוכן כל הזמן, לעומת זאת עסק מת הוא עסק שלא מחדש את עצמו ולכן לגולשים אין מה לחפש אצלו. הקפידו לייצר תכנים על בסיס יום יומי, תכנים שנותנים מידע ולא סתם עוד מילות מפתח שאין קשר ביניהם לבין הטקסט, אם תקפידו על כך תראו תוך זמן קצר תוצאות חיוביות וכמובן יותר גולשים פוטנציאלים מתעניינים.