הפייסבוק הפך בשנים האחרונות לאחד מכלי השיווק השכיחים ביותר. הרבה עסקים הבינו את הפוטנציאל הטמון ברשת חברתית זאת והחלו לפרסם אורגנית וממומן על מנת להגיע אל קהל הלקוחות שלהם. באמצעות כתיבת פוסטים קלילים המלווים בתמונה או סרטון וידאו ניתן  להעביר בצורה יעילה ומהירה את המסר הרצוי וכן להגיע לכמות חשיפה גבוהה יותר בפרק זמן קצר..

כתיבת תוכן לפיסבוק

מדוע כתיבת תוכן חיונית לפייסבוק?

כתיבת תוכן היא אחד מהכלים החשובים ביותר בתחום השיווק והפרסום. באמצעות כתיבת תוכן שיווקית, ממוקדת וחכמה ניתן להגיע לקהל לקוחות גדול יותר ולהעביר לו את המסר בצורה הטובה ביותר. כתיבת תוכן עוזרת להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר תוך זמן קצר, להגדיל את אחוז ההקלקה על המודעה וכן לנצל נכון את התקציב שיש לנו על מנת שיהיה אפקטיבי יותר וייתן לנו תוצאות טובות יותר. כלומר, כתיבת פוסטים המלווים בתמונה, סרטון וידאו ומשפט הנעה שיווקי ישיגו את המטרה.

מדוע עסקים חייבים לעשות קידום ממומן בפייסבוק מעבר לאורגני?

אם אתם עסקים קטנים, בינוניים או אפילו גדולים ואתם רוצים להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם ברשתות החברתיות, פייסבוק היא הרשת החברתית שאתם צריכים להשקיע בה. בפייסבוק תמצאו מגוון גדול של עסקים אשר עושים פרסום ארוגני ופרסום ממומן על מנת להגיע לחשיפה גבוהה יותר. באמצעות קידום ממומן תוכלו להגיע לאחוז הקלקלה גבוה ברגע שגולשים יקליקו על המודעה שלכם וכך למעשה תוכלו להעביר את המסר שלכם בצורה היעילה ביותר. הקידום הממומן הוא קידום יותר אגרסיבי מאשר הקידום האורגני, בקידום הממומן ניתן לשלוט על מודעה שלכם בכל עת ואף לשנות אותה בהתאם לצרכים האישיים שלכם בסכום מינימאלי. לעומת זאת, בקידום אורגני אתם נמצאים ביחד עם עוד עסקים נוספים כך שהסיכוי שתבלטו הוא קטן מאוד. מעבר לכך, בקידום אורגני תצטרכו לפרסם כל יום על וגם אם תקציפו את המודעות שלכם עדיין לא ממש יצליחו להבחין בכם.

כיצד כתיבת תוכן לפייסבוק עוזרת לכם בחשיפה?

באמצעות כתיבת תוכן שיווקית וממוקדת אשר מותאמת לפייסבוק, ניתן לגעת בנקודות הכואבות של הלקוח. שימוש במילים הנכונות אשר מתבצע באמצעות כותב תוכן, גורם תוצאות גבוהות ומעלה את החשיפה למוצר או השירות שאתם רוצים למכור. ככל שתקפידו על כתיבת תוכן שיווקית וממוקדת המותאמת לפייסבוק , כך לא יאחרו להגיע התוצאות הרצויות. באמצעות כתיבת תוכן לפייסבוק ע”י כותב תוכן תוכלו לקבל כתיבת פוסטים קלילים ושיווקיים הכוללים את משפטים שיווקיים להנעה.

אל תשכחו להשקיע בדף העסקי

הדף העסקי שלכם הוא הפנים של העסק. חשוב שהדף העסקי שלכם יהיה מעודכן מדי שבוע בסטטוסים עם תמונות או סרטוני וידאו, על מנת שפייסבוק יראה שהדף העסקי שלכם פעיל ויש תנועה בו. מעבר לכך, תוכלו תמיד לקחת סטטוסים טובים ולפרסם אותם בקידום ממומן ואף לקבל תגובות רבות או לייקים, תלוי בפרסום שאתם רוצים לעשות ובמטרתו. אם תקפידו על תוכן שיווקי  וממוקד תוכלו להגדיל את מספר העוקבים שלכם בדף ולהיחשף עוד יותר כלפי לקוחות שונים שיחפשו אתכם. אז אם אין לכם דף פייסבוק זה הזמן להתחיל לעשות אחד כזה ולהיעזר בשירותי כותב תוכן מקצועי ומיומן שיגרום לכמות גבוהה של חשיפות וכמובן לפוסטים מעניינים ומושכים שיצרו עניין ותגובות מצד הגולשים.