חשיבות תוכן בדף נחיתה

לכתיבת תוכן שיווקי בדף נחיתה חשיבות רבה. ראשית, התוכן השיווקי גורם ליותר תנועה לאתר, דבר המביא לסקרנות והתעניינות מצד הגולשים, מה שבסופו של דבר עשוי להסתיים בהשארת פרטים, צלצול בטלפון או הזמנת המוצר או השירות באתר. שנית, תוכן בדף נחיתה לא גורם ללקוח להתפזר כמו באתר שיש בו הרבה לשוניות, ישנו דף אחד שכולל את המלל השיווקי והשארת פרטים, מצב זה גורם ללקוח להשאיר את פרטיו האישיים. שלישית, דף נחיתה הוא תוכן שיווקי חובה לכל עסק, גם לעסקים שיש להם אתר. ניתן לפרסמו בקמפיינים שונים בין אם זה קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני או אפילו קידום ברשתות חברתיות שונות. רביעית, תוכן שיווקי הכתוב בצורה משכנעת ומושכת וכולל מילות מפתח, עשוי לגרום להתעניינות מצד הלקוחות, במיוחד שמדובר על תוכן ברור שלא משתמע לשני הצדדים, כתבו בצורה מקצועית וללא שגיאות כתיב.

מה קורה אם דף הנחיתה אינו כולל תוכן שיווקי ממוקד?

אם דף הנחיתה לא כולל תוכן שיווקי ממוקד אשר נכתב באמצעות כותב תוכן, הוא יהיה פחות אפקטיבי מבחינת קידום ויצור פחות תנועה לאתר. כותב תוכן שיווקי, יודע להשתמש במילים הנוחות על מנת לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח. ברגע שהכתב אינו כתוב בצורה שיווקית, משכנעת ומסקרנת פחות אנשים יכנסו לדף נחיתה ויקראו את המלל. מעבר לכך, גם אם הלקוחות יכנסו לדף נחיתה הם ינטשו אותו מהר מאוד לטובות אתרים או דפי נחיתה מעניינים יותר. תוכן איכותי הוא נכס לבעל העסק, נכס חשוב ויקר במיוחד אם מדובר על שרוב השירות או המוצרים שהוא נותן הם דרך אתרי האינטרנט.

כתיבת תוכן שיווקי לדף נחיתה

כיצד עוזר תוכן שיווקי בדף הנחיתה?

התוכן השיווקי עוזר בדף הנחיתה מדבר בגובה העיניים וגורם ללקוחות שונים לא למהר לנטוש את העמוד ולהתעניין במוצר או השירות המוצעים. ברוב המקרים זה יכול להסתיים בהשארת הפרטים. רוב דפי הנחיתה בנויים ממילות מפתח אשר לחיצה עליהם גורמת לכניסה לאתר עצמו. אך ישנם עסקים שאין להם אתר ודף הנחיתה לא מוביל לשום לינק. כמובן שדף נחיתה אינו רק לעסקים בינוניים וגדולים, גם עסקים קטנים שרוצים לגדול ולהתפתח או בתחילת דרכם ורוצים להשיג לקוחות חדשים, דף נחיתה היא דרך מצוינת להביא לקוחות חדשים.