ניהול עמוד פייסבוק- חשיבות התוכן

 

ניהול עמוד פייסבוק הינו דבר הכרחי לכל עסק בימנו. פייסבוק הפכה בשנים האחרונות לאחד מכלי הפרסום והשיווק האפקטיביים ביותר. בפייסבוק  מיליארד משתמשים והיא זמינה ב-70 שפות ברחבי העולם.  מדובר על רשת חברתית עם כח עצום אשר נמצאת במקום השני בעולם ככלי שיווקי ופרסומי ואילו בארץ היא נמצאת במקום השלישי. בשנים האחרונות הרבה עסקים גילו את פוטנציאל הפייסבוק ובעלי דפים עסקיים מתוחזקים היטב בידי חברות תוכן שונות. אך מעבר לניהול עמוד פייסבוק ויצירת קהילה קיימים שיטות פרסום נוספות הכוללות: פרסום ממומן, פרסום אורגני. באמצעות שיטות אלה ניתן לשווק את השירותים או המוצרים של אותו עסק ולהגיע לחשיפה גדולה של לקוחות שלא היינו מגיעים בשימוש בכלי פרסום אחר.

ניהול עמוד פייסבוק

מהו פרסום ממומן בפייסבוק?

פרסום  ממומן בפייסבוק הוא פרסום בתשלום. על המפרסם להקציב תקציב בהתאם לזמן שהוא רוצה לפרסם. המהלך קמפיין הפרסום ניתן לעקוב אחרי תוצאות הקמפיין ואף לשנות את החתכים או להוסיף קהלים, ערים ועוד פרמטרים נוספים. ככל שהקמפיין שלנו זוכה ליותר תגובות ולייקים, כך כך נדע שהקמפיין שלנו אפקטיבי ומביא תוצאות ואף נקבל פניות של לידים.

מהו פרסום אורגני בפייסבוק?

פרסום אורגני הוא פרסום חינמי לכל העסקים בפייסבוק. מדובר על פרסום פוסטים לגבי מוצרים או שירותים שאנו מציעים בקבוצות שונות בפייסבוק, שהכלל היחיד לפרסם בהם הוא להיות רשומים ולפרסם בהתאם לנהלים בקבוצה. ישנם קבוצות בהם הפרסום הוא יום יומי וישנם קבוצות שהפרסום בהם הוא פעם בשבוע בשעות מסוימות. חשוב להקפיד על שעות הפרסום בקבוצות אלה מכיוון שאם לא נפרסם בשעות ובימים המצוינים נצא מהקבוצה.

מדוע חשוב להשקיע בשניהם?

אם אתם רוצים פרסום אפקטיבי ויותר לידים, אתם חייבים להשתמש גם בקידום ממומן וגם בקידום אורגני. שימוש בשני כלים אלו יניב לכם עם הזמן תוצאות טובות ואף פניות של לידים לגבי קניית המוצר או השירות שאתם מציעים. כמו כן, חשוב שהמסר שאתם משתמשים בו בקמפיין עצמו או בפוסט יהיה שיווקי ויתאים לקהל שאתם רוצים לפנות אליו, אחרת לא תשיגו תוצאות רצויות. ככל שתהיו יותר שיווקיים וממוקדים כך תצליחו להגיע ללקוחות שלכם ולהעביר את המסר בצורה הטובה ביותר, שתגרום לצד השני לרכוש בסופו של דבר.

חשיבות התוכן בפייסבוק

באמצעות ניהול עמוד בפייסבוק שבו אנו מעלים סטטוסים בין 2-3 בשבוע ניתן לעדכן את העוקבים שלנו במבצעים, אירועים, פעילויות שונות ועוד. עמוד הפייסבוק הוא עמוד חינמי ללא עלות, את עמוד הפייסבוק יש לתחזק על מנת שמספר העוקבים בו יגדל. באמצעות התוכן ניתן להגיע לקהל פוטנציאלי מבלי להוציא כסף רב על פרסום. כל מה שאתם צריכים זה להעלות פוסטים לדף שלכם באופן עקבי בין 2-3 פעמים בשבוע ואף לשתף בקבוצות שונות בפייסבוק עם מספר גדול של חברים. באמצעות הפוסט שאתם מפיצים בקבוצות רבות אתם נחשפים ללא כסף לכמות גדולה של אנשים שעשויים לרכוש מכם מוצרים או שירותים. לכן חשוב שהתוכן שאתם מעלים בפוסטים בעמוד הפייסבוק יהיה שיווקי, קליט וממוקד על מנת שתגרמו ללקוחות פוטנציאליים להגיע לאתר שלכם ולהשאיר את פרטיהם האישיים באתר. ככל שיהיו לכם יותר לידים, כך העבודה שאתם עושים טובה ומניבה פירות.

למה חשוב לבנות קהילה בדף העסקי?

באמצעות קהילה שהולכת וגודלת תוכלו להיחשף לכמות גדולה של לקוחות אשר חלק מהם עשויים להיות לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. כלומר לקוחות אשר ירכשו מכם מוצרים או שירותים שאתם קונים. את הקמת הקהילה רצוי לתת לאיש תוכן וסושיאל אשר זוהי עבודתו היום יומית ואשר יוכל להגדיל את מספר העוקבים תוך זמן קצר למאות ואלפים. ככל שמספר העוקבים שלכם יעלה כך יכירו את העסק שלכם יותר אנשים ועסקים למיניהם ויפנו אליכם. כמובן שחשוב שתשקיעו בתוכן שלכם על מנת לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים לרכוש מכם. באמצעות שירותי מירב כתיבת תוכן תוכלו להעלות את מספר העוקבים שלכם בדף ולבנות לכם קהילה שהולכת וגדלה מדי יום. בניהול עמוד הפייסבוק תוכלו לקבל בין 2-3 פוסטים בשבוע, מענה לגולשים, צירוף לקוחות חדשים לדף, פרסום בקבוצות אורגניות בפייסבוק ועוד. עם תוכן שיווקי וממוקד בהתאם לצרכים שלכם תוכלו להגדיל את החשיפה בדף העסקי שלכם תוך זמן קצר והכי חשוב לחסוך כסף רב על הוצאות פרסום באמצעי תקשורת שונים.