כתיבת תכנים היא פעולה חשובה שיש לבצע בכל עסק. באמצעות תוכן שיווקי נכון וממוקד ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאלים שירכשו את שירותי הכתיבה שאתם מציעים. לכן התוכן חייב להיות כתוב בצורה מדוייקת, נכונה ושיווקית על מנת שהלקוח הפוטנציאלי יבין את המסר ממנו וישאיר את פרטיו בלשונית צור קשר. את התכנים השיווקיים בדר”כ כותבים אנשי תוכן או קופירייטרים שמתאימים את סגנון הכתיבה למוצרים או לשירותים שהחברה מציעה. סוג התכנים משתנה בהתאם לאורך התכנים, רמת הכותב, הנחיות הלקוח, נושאי הכתיבה, סוג התוכן הנדרש ולמי הוא מיועד.
אילו סוגי שירותי כתיבת תוכן שכיחים בקרב הלקוחות?
קיימים כמה סוגי כתיבת תוכן אשר שכיחים בקרב הלקוחות הפוטנציאליים. שירותי כתיבת תוכן יכולים להיות:
תכנים שיווקים לאתר– תכנים שיווקיים ומקצועיים בהתאם לשירות או מוצרי העסק. תכנים אלה כוללים לרוב את דף הבית, דף אודות, דף שירותים, מאמרים וצור קשר. בנוסף לכך התכנים באתר חייבים להיות בעלי ערך לגולש על מנת שהוא יתעניין ויקרא אותם וכמובן יישאר באתר שלכם כמה שיותר.
תכנים לצרכי קידום אתרים– עוד סוג של תכנים הם תכנים לצרכי קידום אתרים. תכנים אלה הם תכנים אשר צריכים לקדם את האתר עצמו בתוצאות האורגניות בגוגל. לכן תכנים אלה צריכים להיות מותאמים לנושא המאמר ולהכיל מילות מפתח שחוזרות על עצמן לאורך כל המאמר עצמו, כך שהגולש לא שם לב שהן נמצאו שם. תכנים אלה משמשים כמו כן כקישורים בפורמים שונים, באתרים גדולים ומוכרים ועוד.
כתיבת מאמרי יח”צ– עוד שירות תוכן הוא כתיבת מאמרי יח”צ. כתבות אלה משמשות לצורך יחסי ציבור ופרסום של חברות היח”צ השונות. באמצעות כתבות אלה ניתן לקדם מוצרים או שירותים שונים באתרים גדולים ומובילים. כתבות אלה חייבות להיות באיכות גבוהה מאוד בדומה לכתבות בפורטלים מובילים. חשוב מאוד שימשכו את הגולש לקרוא אותן ועל כן הן חייבות להיות עם כותרות מושכות ולהציג ערך לקורא.
תכנים לפייסבוק– תכנים לפייסבוק הם בדרך סטטוסים בדף העיסקי או לקמפיינים ממומנים. על מנת שהדף העסקי שלכם יבלוט ולקוחתו יגיעו אליו, אתם חייבים לתחזק את דף הפייסבוק עם סטטוסים בין 2-3 בשבוע. הסטטוסים חייבים להיות מושכים ומעניינים ורצוי קצרים ועניינים על מנת שהגולש יגיב וכן יהפוך לאוהד של הדף שלכם. לכן רצוי להשקיע בהם מאוד.
ניוזלטר- אם אתם רוצים להישאר בקשר עם הלקוחות שלכם חשוב שיהיה לכם ניוזלטר כל שבוע או שבועיים בהתאם לצרכים האישיים שלכם. תפוצת הניוזלטר צריכה להיות כמה שיותר גבוהה על מנת שיותר ויותר גולשים יקראו אותו. לכן הוא חייב למשוך מבחינת התמונות והכותרות בו על מנת שהלקוח יפתח אותו והוא לא יבלע בשאר הדואר.
דף נחיתה- באמצעות דף נחיתה תוכלו לקדם את העסק שלכם וללכוד לכם כמה שיותר לקוחות. דף הנחיתה מתאים לעסקים שאין להם אתר או שהם רוצים בנוסף לאתר שלהם דף שיוכלו לקדם ברשתות החברתיות ובגוגל על מנת לקבל כמה שיותר לידים.
אם תקפידו לשיווק בצורה נכונה את שירותי התוכן שלכם ולהקפיד שאיש מקצוע יכתוב לכם את התכנים, תוכלו תוך זמן קצר למכור כמות גדולה של שירותי כתיבת תוכן וכן להופיע בחיפושי הביטויים בתוצאות גבוהות יותר. שירותי התוכן הם לב העסק שלכם ולכן יש להתייחס אליהם בהתאם. לכן חשוב שתציגו את שירותי התוכן ללקוחות שלכם בצורה הטובה ביותר.