כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים היא לא עוד סתם סיסמה. באמצעות כתיבת תוכן לאתרים ניתן להגיע לחשיפה גבוהה באמצעי התקשורת השונים. כתיבת תוכן לאתרים כוללת מגוון נרחב של שירותי תוכן  הכוללים: כתיבת תוכן שיווקי, כתיבת מאמרי קידום, כתיבת פוסטים, כתיבת ניוזלטר, כתיבת דף נחיתה ועוד.

כתיבת תוכן לאתרים

מהי כתיבת תוכן לאתרים?

כתיבת תוכן לאתרים היא כתיבה חשובה ביותר. באמצעות כתיבת תוכן לאתרים ניתן להציג את האתר בצורה שיווקית וממוקדת . כתיבת תוכן לאתרים כוללת לרוב תוכן שיווקי בהתאם לקהל הלקוחות שאנו פונים אליו (במיוחד שמדובר על אתר תדמית), אך ישנם אתרים שונים שאינם אתרי אתרי תדמית ואין להם צורך בתוכן שיווקי  ולמרות זאת, לתוכן ישנה חשיבות רבה. ללא תוכן באתר לא ניתן להעביר את המסר ללקוחות הפוטנציאליים ואף לא לגרום למכירה או התעניינות באתר. אנשים שנכנסים לאתר רוצים לקרוא מאמרים, להתרשם מהחברה עצמה ומשירותיה או מוצריה וכן לקבל מידע על העסק. באמצעות כתיבת תוכן ניתן להעביר את המידע לגולשים בקלות ובפשטות.

חשיבות כתיבת תוכן לאתרים

באמצעות כתיבת תוכן לאתרים ניתן להגיע לקהל גדול של לקוחות פוטנציאליים. תוכן שיווקי ממוקד ונכון מעביר את המסר בצורה הטובה ביותר ללקוח ואף זוכה לתגובות מצד הלקוחות.מומלץ לקרוא את המאמר בנושא טיפים לכתיבה שיווקית. כתיבת תוכן לאתרים היא כתיבה חשובה ועיקרית בכל עסק קיים. זה לא משנה אם אתה עסק מתחיל, קטן, בינוני או אפילו גדול ומוכר, כל עסק חייב תוכן שיווקי על מנת לשווק את עצמו ולמכור את שירותיו או מוצריו. השימוש במילים הנכונות והשיווקיות עושות את ההבדל בין עסק מצליח לעסק לא מצליח.  ככל שהתוכן שלנו יהיה קליל, שיווקי, קצר וקולע כך הלקוח יבין אותו טוב יותר מאשר תוכן מסורבל ולא מובן.

למה בעל העסק אינו יכול בהכרח לכתוב את התוכן בעצמו?

בעל העסק טרוד במהלך היום במגוון פעולות  שונות אשר מונעות ממנו להתפנות לכתיבה, כך שכתיבת  תוכן היא הדבר האחרון שהוא חושב עליו. מעבר לכך, רוב בעלי העסקים אינם יודעים להתנסח כראוי ולהעביר את המסר בצורה שיווקית, קצרה וקולעת. באמצעות שכירת שירותי כותב התוכן מקצועי ובעל ניסיון  בתחום הכתיבה השיווקית ניתן להעביר את המסר בצורה קליקה, יעילה וממוקדת. המילים הנכונות ,משפטי ההנעה, ההתמקדות ביתרונות המוצר או בשירות בדרך קליקה עושה את הטקסט לקליט יותר אצל הלקוח, וכן על הדרך גורמת לו להשתכנע ולרכוש את  המוצר או השירות מבלי שישים לב שיש מניפולציה. ב”מירב” כתיבת תוכן, תוכלו לקבל תכנים שיווקים ברמה הגבוהה ביותר תוך כדי שילוב משפטי הנעה בטקסט עצמו. כל התכנים מותאמים לצרכי הלקוח הצורה המדויקת ביותר כך שמי שנכנס לאתרכם ירצה להשאיר את פרטיו או להתקשר אליכם ולרכוש.

מתי יש לבצע כתיבת תוכן לאתרים?

את כתיבת התוכן יש לבצע בתהליך בניית האתר עצמו על מנת שלא תישארו ללא תוכן ברגע האחרון. לתוכן תפקיד חשוב ביותר בכל אתר, התוכן הוא הפנים של העסק אונליין 24 שעות ביממה. לכן אם אתם בדרך להקמת אתר ראשון או שאתם בדרך לשדרוג אתר קיים, כדאי שתמצאו כותב תוכן בטרם האתר יהיה באוויר. אתר עם תמונות וללא מלל, או אתר עם מלל מועט תמונות, יגרום לאותם לקוחות שנכנסו  אליו לצאת מהר ואף יפגע בניקוד של גוגל. לכן חשוב ביותר שיהיה לכם תוכן מוכן על מנת שתוכלו לעלות לאתר באתר האתר עולה לאוויר ונסרק באמצעות גוגל.

למה חשוב לקחת איש מקצוע או להיעזר בשירותי חברה?

עזרה של איש תוכן או חברת תוכן מקצועית תעזור לאתר שלכם בדירוגים ואף תביא לעסק שלכם תנועה רבה ולקוחות פוטנציאליים. באמצעות איש תוכן מקצועי היודע להשתמש במילים הנכונות כולל שימוש במשפטי הנעה תוך כדי התאמת המסר ללקוח, תוכלו להעביר את המסר המסר בצורה החדה והברורה ביותר מבלי להסתבך או ללכת לאיבוד במלל. לכן, אנו רואים  בשנים האחרונות בהרבה חברות שימוש באנשי תוכן  בתחום המדיה הדיגיטלית. חברות גדולות ומוכרות, כולל חברות בינוניות משקיעות רבות בכתיבת תוכן.

.

כתיבת תוכן לאתרים היא כתיבה חשובה ביותר לכל חברה. בעזרת כתיבת תכנים ישרות לתוך האתר ניתן לקדם את האתר אורגנית עם הזמן, דבר זה כדאי עד מאוד שמסתכלים על הטווח הרחוק והתוצאות שהיא מביאה לחברה. כתיבת תוכן כוללת מגוון נרחב של תכנים אשר כוללים בין היתר: כתיבה שיווקית לאתרים חדשים, שכתוב אתר קיים לשיווקי יותר, כתיבת דפי נחיתה, כתיבת ניוזלטר, כתיבת מאמרי קידום עם מילות מפתח על מנת לקדם את האתר, כתיבת מאמרים מקצועיים או כתבות לעיתונים או אתרים גדולים ומוכרים.

למה כל עסק חייב כתיבת תוכן לאתרים?

אתר ללא תוכן הוא אתר לא מקודם. על מנת שהאתר שלכם יקודם בגוגל, הוא חייב להכיל תוכן רב ואיכותי מלבד תמונות. אתר אשר עשיר בתמונות אך דליל בתוכן וכולל בכל דף תוכן של עד 4 שורות אינו יחשב כאתר איכותי ואינו יופיע בדף הראשון בגוגל. אתר שלא מופיע בדף הראשון של גוגל ובתוצאות הראשונות, הוא אתר עם פחות חשיפות ועל כן הוא יהיה בדפים שאינם זוכים לחשיפה מצד הגולשים ופחות גולשים יגלשו אליו. אם אתר רוצים שהלקוחות שלכם יראו אתכם בגוגל אתם חייבים להשקיע בתוכן שלכם כל הזמן ולהעלות כמה שיותר מאמרים עם ערך מוסף ללקוח על מנת שהם ידורגו גבוה. כתיבת תכנים איכותיים עלולה לעשות פלאים לאתר שלכם במיוחד שמדובר על בלוג בתוך אתר שעוזר לכם לקדם את האתר שלכם אורגנית עם כל פוסט חדש אתם כותבים ומשתפים אותו במגוון נרחב של רשתות חברתיות.

מהי כתיבה שיווקית?

כתיבה שיווקית היא חלק חשוב בשיווק העסק שלך וכן בפניה של לקוחות אליו. באמצעות כתיבה שיווקית ניתן לפנות ללקוחות פוטנציאליים ולהציע להם את מוצריך או שירותיך. אך חשוב לדעת באילו מילים להשתמש ובאילו משפטים על מנת למשוך את הלקוח להשאיר הודעה בדף צור קשר. משפט המחץ חייב להגיע בסוף כשהוא מניע לפעולה ליצור קשר בטלפון או בהודעה. רגע לפני שבונה האתרים בונה לכם אתר, חשוך לאפיין נכון ולתכנן את האתר ע”י ביצוע מחקר מילות מפתח, הדרת מסגרת תכנים ומבנה היררכי לאתר ורק לאחר שהכל מוכן תוכלו לכתוב את התכנים בהתאם לביטויי המפתח לקידום. חשוב שתשימו לב למידת הפופולאריות של ביטויי מפתח, רמת התחרות של כל מילה ומילה, וכן רשימת ביטויי הנישה אשר נגזרת מהם. כל אלה יכתיבו לכם את כמות ומיקוד התכנים לאתר שאתם צריכים.

לשם אנו צריכים כותב תוכן לכתיבת תכנים?

באמצעות כותב התוכן אשר לו ניסיון רב בכתיבת תכנים ניתן לכתוב תוכן איכותי שיכיל את מילות הפתח אשר מקדם האתרים הרכיב עבור העסק לקידום האתר. כותב התוכן כותב מאמרי קידום בהתאם למילות המפתח שהוא מקבל ממקדם האתרים ובונה בהתאם לכך מאמר אשר מכיל כותרת טקסט הקדמה קצר של עד 3 שורות ושלושה פסקאות מחולקת שבכל אחת מופעה מילת המפתח. שיתוף הפעולה בין הכותב תוכן לבין מקדם האתרים מביאים לתוצאות טובות עם הזמן, עד שהמאמר עצמו מגיע לעמוד הראשון בגוגל.

טעויות שיש צורך להימנע מהם בכתיבת תכנים לאתר?

העתקת תכנים- אל תעתיקו משפטים מילה במילה, השתדלו גם אם אתם משכתבים מאמרים לשנות את המילים במשפט על מנת שהמשפט לא יהיה דומה אחד לאחד, אחרת גוגל יפסול את התוכן ויוריד לכם נקודות עליו.
שכפול תכנים- אל תעלו לאתר תוכן שכבר קיים ברשת ונסרק ע”י גוגל. כאשר ישנו תוכן כזה אשר דומה לתוכן שנסרק, הוא אינו מוצג בתוצאות החיפוש של גוגל. העדיפו לכתוב תוכן חדש ייחודי ומקורי לגולשים ולא לשכתב תכנים קיימים.
צפיפות מילות מפתח- השתדלו לא לשתול במאמר כמות גדולה של מילות מפתח, צפיפות מילות מפתח הינה עד 3 פעמים בכל המאמר, מעבר לכמות הנדרשת גוגל לא יוסיף לכם נקודות על המאמר.