הקשר בין מאמרי קידום לקידום אורגני

אם אתם בעלי אתר תדמית או בדרך לבניית אתר תדמית, כדאי שתדעו שעל מנת לחשוף את המוצרים או השירותים שלכם אתם חייבים לבצע קידום אורגני באמצעות מאמרי קידום, וזאת מנת שהאתר שלכם יופיעו בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש ובפרט גוגל. לכן מאמרי קידום הם חלק בלתי נפרד מקידום אורגני והוא מצריך מדי חודש כתיבת והעלאת מאמרים לאתר על מנת שיוכל להתקדם בצורה אורגנית.

קצת על מאמרי קידום

בטח יצא לכם לשמוע את השם מאמרי קידום, אם אתם לא בעלי אתר אז בטח המושג פחות מדבר אליכם אלא אם כן אתם מעוניינים ללמוד מקצוע זה. בכל אופן, מאמרי קידום הם מאמרים אשר כוללים בתוכם מילות מפתח לקידום האתר במנועי חיפוש. השימוש בהם נעשה לרוב באתרי תדמית שצריכים לקדם את האתר שלהם במנועי חיפוש שונים ובפרט במנוע החיפוש גוגל. באמצעות מאמרים אלה ניתן לבחור נושאים שאתם רוצים לקדם בעסק שלכם בין אם זה מוצרים או שירותים שאתם מציעים ושחשובים לכם מבחינת החשיפה, ועל אותו נושא לכתוב מאמר. כמובן שאת כתיבת המאמר רצוי לתת לכותב תוכן SEO, אשר יש לו ניסיון בתחום ה-SEO והוא יודע כיצד לשלב את הביטוי בטקסט שיראה כחלק מהטקסט עצמו מבלי שישימו לב אליו במהלך הקריאה.

לשם מה יש צורך במאמרי קידום לצורך קידום אורגני?

אחד הדרכים לקידום אורגני הוא קידום באמצעות כתיבת מאמרי קידום. מאמרי הקידום אשר מכילים את מילות המפתח לקידום האתר, עוזרות לאתר בעת הקידום האורגני. ככל שהאתר מכיל כמות גדולה של מאמרים ומציע תוכן שנותן ערך ללקוח כך הסיכוי שיקודם באמצעות מנוע החיפוש הוא גבוה. מנועי החיפוש אוהבים להציג תוצאות של אתרים אשר מדי חודש מעלים תכנים לאתר ופעילים לעומת אתרים שלא מעלים תכנים מדי חודש. ככל שיש לאתר יותר תכנים איכותיים ובעלי ערך מוסף מדי חודש, כך גוגל מזהה את האתר כאתר פעיל ואיכותי שכדאי להציג אותו במילות מפתח שונות. דבר זה טוב לאתר שלכם במיוחד אם מדובר על אתר ותיק שעבר לא מעט קידומים.

מדוע לתוכן יש משקל גבוה בקידום האורגני?

התוכן הוא חלק חשוב ומהותי באתר. תוכן איכותי וטוב מתחיל בתוכן השיווקי שכולל האתר כמו: דף הבית, דף אודות, דף שירותים, דף צור קשר. כל אחד מהלשוניות הללו חייב להיות כתוב בצורה ברורה לחלוטין שלא תשתמע לשני הפנים וכן להיות קליל, מובן ולהעביר את המסר שאנו רוצים מבלי להישמע משמעם או כבד. כותב תוכן שיווקי ובעל ניסיון בתחום הכתיבה השיווקית יכול לעזור לאתר שלכם להיות מדורג בתוצאות הראשונות של גוגל. באמצעות כתיבה קלילה, זורמת ומותאמת לאתר ניתן להעביר את המסר לגולש ואף לשלב מילות מפתח שונות על מנת לעזור בקידום האורגני של האתר.