אחת השאלות החשובות ביותר בעת קידם אתר הוא האם כדאי מאמרי קידום או מאמרים אינפורמטיביים עם תוכן איכותי יותר? אם מסתכלים מבחינה טכנית ומקצועית ניתן לומר פה אחד שמאמרי קידום לאתר עושים את העבודה בצורה היעילה והמושלמת ביותר, כל עוד מדובר על אתר תדמית שהוא לשם הבאת לידים. אך אם מדובר על אתר שהוא לא לצורך קידום, מאמרים אינפורמטיביים עם תוכן טוב יתאימו לצורך זה.
מדוע יש צורך במאמרי קידום?
בטרם רכישת מוצרים או שירותים שונים אנו רוצים לקרוא על המוצר, לראות תמונות, לשמוע חוות דעת של לקוחות שרכשו בטרם קבלת הצעת מחיר. באמצעות מאמרי קידום אשר נמצאים בתוך האתר עצמו ניתן לקבל מידע נוסף על המוצר או השירות שאנו רוצים לרכוש וכן לראות תגובות של לקוחות שרכשו. ככל שהאתר מכיל מאמרי קידום על נושאים שונים, כך כל לנו לדלות את המידע שאנו צריכים. אתרים שאין בהם מלל מספיק ויותר תמונות גורמים לגולשים רבים לצאת תוך זמן קצר ולגלוש לאתרים בעלי תוכן עשיר יותר. לכן חשוב להשקיע במאמרי קידום כל חודש, על מנת שתהיה חשיפה רבה במנועי החיפוש וברשתות החברתיות וכן יותר לקוחות יגיעו לאתר ויקראו את התוכן שהם מחפשים ואף ישאירו את הפרטים האישיים שלהם.
למה דווקא מאמרי קידום ולא מאמרים עם תוכן טוב?
רוב האתרים שאנו רואים בתוצאות הגוגל הם לרוב אתרי תדמית אשר נועדו לקידום מוצרים או שירותים שבעל העסק מציע. על מנת לקדם את האתרים הללו יש צורך במאמרי קידום מקצועיים אשר נכתבים ע”י כותב תוכן מקצועי ומנוסה. כמו כן, חשוב שמאמרים אלה יכילו מילות מפתח בהתאם למוצרים או השירותים שאנו רוצים לקדם ולנושא המאמר עצמו. מאמרי הקידום צריכים להיות איכותיים עם תוכן שנותן ערך ללקוח אחרת הם לא יקודמו בצורה הטובה בתוצאות החיפוש ולא יקראו אותם גולשים. לכן אם אתם בדרך לבניית אתר ואתם לא יודעים איזה אתר אתם הולכים לבנות, אל תתחילו עם כתיבת תוכן כלל, רק לאחר שתדעו בוודאות מה המטרות שלכם מהאתר ולשם מה הוא נחוץ לכם וזאת על מנת שלא תבזבזו זמן וכסף מיותר.
מדוע חשוב שיהיה תוכן טוב ולא סתם עוד תוכן?
רוב אתרי התדמית הם אתרים שנועדו לקידום מוצרים או שירותים שונים. אך על מנת שהם יתקדמו בצורה המהירה והטובה ביותר במנוע החיפוש גוגל ובמנועי חיפוש השונים כולל רשתות חברתיות, האתר שלכם חייב מאמרי קידום הכוללים מילות מפתח ואשר מביאים ערך לגולש עצמו. לדוגמא, גולש אשר מחפש לרכוש טאבלט ירצה לקרוא תוכן רב אודות המכשיר שהוא מעוניין לרכוש וכן לראות תמונות רבות ולשמוע תגובות של אנשים שרכשו את המכשיר. אתרים שכוללים מלל דל ופחות תמונות לא יגרמו לגולשים להשאיר את הפרטים האישיים שלו באתר. לכן חשוב שעל כל מוצר או שיורת שאתם מציעים ללקוחות יהיו מאמרי קידום מפורטים ומעניינים שיתנו ערך מוסף ללקוח בעת חיפושיו באתר.