אם אתם בעלי אתר אינטרנט או כמה אתרים, אחד הדברים החשובים שאתם חייבים לקחת בחשבון זה קידום אורגני. באמצעות קידום אורגני אשר מתבצע באמצעות מקדם אורגני מקצועי ומנוסה ניתן לקדם את האתר שלכם תוך זמן קצר. המקדם האורגני דואג לקדם את האתר שלכם באמצעות מאמרי קידום הכוללים מילות מפתח שחוזרות לאורך כל המאמר ועוזרות למאמר להתמקם באחד העמודים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים. ככל שיש יותר מאמרי קידום לעסק באופן תדיר מדי חודש, כך הקידום שלו יהיה מהיר יותר.

מה תפקידו מקדם האתרים?

למקדם האתרים תפקיד חשוב בעת קידום האתר שלנו. המקדם אחראי על ביצוע מחקר מילות מפתח לאתר, על יצירת התוכן, על הקישורים שהוא שם בפורומים, אתרים, בלוגים ועוד, וכן על האופטימיזציה של האתר. כל אחד מהתפקידים הללו מצריך קשר הדוק עם כותב תוכן מקצועי ומנוסה אשר כותב מדי חודש את מאמרי הקידום בהתאם למילות המפתח שמעביר לו מקדם האתרים.

כיצד מביא לנו ערך מקדם האתרים?

מקדם האתרים הוא זה שאחראי על קידום האתר שלנו במנועי חיפוש השונים. קידום האתר במנועי החיפוש השונים מצריך כתיבת מאמרי קידום ע”י כותב תוכן מקצועי בהתאם למילות המפתח והנושאים שמעביר המקדם לכותב התוכן. דבר זה מצריך מכותב התוכן מיומנויות שונות על מנת שהקורא אשר קורא את המאמר לא ישים לב למילת המפתח שמופיעה לאורך כל המאמר כמה פעמים. תהליך זה בשילוב הטמעת קישורים בבלוגים, פורומים ואתרי אינטרנט שונים עוזר למקדם האתרים לקדם את האתר של הלקוח וכך בעל האתר זוכה ליותר חשיפות לאתרו, תנועה באתר ואף לידים.

מה הקשר של המקדם האורגני למאמרי קידום?

באמצעות מאמרי קידום יכול המקדם האורגני לקדם את האתר של הלקוח ולגרום לתנועה רבה לאתרו, עקב החשיפה שלה הוא זוכה באמצעות מאמרי הקידום. כתיבת מאמרי הקידום עוזרת למקדם לקדם את הביטוי שהוא מעוניין בו על מנת שאותו גולש יגיע לאתרו של בעל האתר וייחשף למוצרים או השירותים שבעל האתר מציע לו. רק באמצעות קידום אורגני ניתן לעשות זאת בצורה הטובה והיעילה ביותר, במיוחד אם מדובר על עסקים שהקהל הפוטנציאלי שלהם הוא דרך מנועי החיפוש. אך גם עסקים פיזיים אשר יש להם אתר יכולים ליהנות מפלח שוק נוסף אשר נמצא במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

מושגים שחשוב שתדעו בעת קידום אורגני

ישנם לא מעט מושגים שבטח יצא לכם להיתקל בהם בעת הקידום האורגני של אתרכם, על מנת לעשות סדר, להלן המושגים:

מחקר מילות מפתח- מחקר מילות מפתח הוא למעשה הביטויים שבהם נקדם את האתר. אך על מנת למצוא את הביטויים המתאימים חשוב לדעת האם הם ביטויים עם תחרות גבוהה, תחרות בינונית או תחרות נמוכה. בהתאם לסוג התחרות ניתן למצוא את הביטויים שיביאו תנועה טובה וממירה לאתר ויקדמו אותו בצורה הטובה ביותר. מקדם אתרים מקצועי ומנוסה ידע לבצע לכם מחקר מילות מפתח עם הביטויים הטובים ביותר.

קישורים- על מנת לקדם את האתר שלכם הוא חייב קישורים רבים שיופיעו באתרים גדולים ובעלי חשיפה גבוהה, פורומים שונים, בלוגים ועוד. השגת קישורים חיצוניים תעזור לאתר שלכם להתקדם בצורה הטובה והיעילה ביותר. גוגל מעוניינת בקישורים טבעיים ואוסרת רכישת קישורים לא טבעיים. מקדם מקצועי ומנוסה ידע להשיג לכם את הקישורים הטובים ביותר בין אם זה אתרי תמיכה או אתרי תשתית.

אופטימיזציה- אופטימיזציה הוא כלי קידום חשוב לקידום בתוצאות החיפוש. באמצעותו ניתן לדעת את מהירות האתר, זמן טעינת האתר והעמודים השונים, שהות הגולשים במאמרים שונים או בדפי האתר,בדיקת קודים שונים שקשורים לאתר, תמונות עם משקל נמוך ולא גבוהה, היררכיה של האתר ועוד. כל אלה אחראי מקדם האתרים במהלך הקידום האורגני שהוא מבצע לאתר שלכם. מקדם מקצועי ומנוסה חייב לשלוט באופטימיזציה ולהכיר את הנושים השונים על מנת שיוכל להגדיר משימות לביצוע.