ניהול דף עסקי ברשת החברתית מצריך כתיבת פוסטים נכונים שיגעו בכאב של הלקוח ויגיעו לכמה שיותר אנשים. על מנת להגיע לפוסט המושלם בפייסבוק אתם חייבים את המרכיבים הנכונים בפוסט עצמו על מנת שאנשים יגיבו ואף ירכשו את המוצר או השירות שלכם. באמצעות תוכן איכותי ובעל ערך, תוכלו להגיע לקהל גדול יותר ואף ללקוחות פוטנציאלים. אז מה חשוב שיהיה בפוסט שלנו? התשובה בהמשך המאמר.

המרכיבים החשובים בפוסט הפייסבוק שלכם

על מנת שהפוסט שלכם ימשוך לקוחות פוטנציאליים שיתעניינו במוצר או השירות שאתם מציעים ואף ירכשו אותו, אתם חייבים כמה מרכיבים חשובים שיתקיימו בכל פוסט שאתם מעלים לרשת הפייסבוק. מרכיבים אלה כוללים את הדברים הבאים:

כותרת פוסט מגרה ומושכת- אחד הדברים החשובים עוד בטרם קריאת הפוסט עצמו זה כותרת הפוסט עצמו. על כותרת הפוסט להיות בולטת, ברורה ועליה להכיל את מילת מפתח או מילות מפתח בהתאם לנושא הפוסט. אי שימוש במילות מפתח לא יעזרו לקדם אורגנית את הפוסט ותוכלו לפספס הרבה לקוחות פוטנציאליים שמעוניינים במוצר או השירות שלכם. לכן אל תוותרו על כותרות מגרות ומושכות ורצוי שיהיו מודגשות ביחס לשאר הטקסט. כמו כן, על הכותרות להכיל את הכאב של הלקוח והפתרון עבורו, ללא התמקדות בכאב והפתרון פספסתם את הפואנטה של הפוסט.

פתיח מתאים לפוסט- פתיח מתאים לנושא הפוסט חשוב עד מאוד. אם תפתחו את הפוסט שלכם עם סיפור נוגע ללב או בעיה שמטרידה את קהל היעד שלכם תוכלו למשוך הרבה לקוחות פוטנציאליים לקרוא את הפוסט שלכם. את הפתיח יש לחלק לכמה משפטים שכוללים אמירה נוקבת.

כותרות משניות- הכותרות המשניות חשובות לא פחות מהכותרת הפוסט הראשית. על הכותרות לכלול רשימת בולטים מודגשים, רשימה ממוספרת או קטע סיפורי שמציג טענה. חלוקה לכותרות משנה גם מקלה על הלקוח לקרוא את הפוסט שלכם בקלות וביעילות, כך שהוא לא מקבל מקשה אחת של מלל מה שגורם לו להתעייף מלקרוא ולהפסיק באמצע.

קטע סוגר- כתיבת תוכן לפוסט כול קטע סוגר שבו מובאות טיעונים והתועלות בהתאם לפתיח הפוסט שלכם. בקטע הסוגר חוזרים על נקודות עיקריות בפוסט באמצעות רשימת בולטים ברורה ומודגשת. וכמובן מוסיפים בסיומו משפט להנעה על מנת שהלקוח ירכוש את המוצר או השירות בסיום קריאת הפוסט.

קריאה לפעולת והנעה- דבר חשוב ביותר בכל כתיבת תוכן לפוסט היא קריאה לפעולה והנעה. באמצעות קריאה לפעולה והנעה בסיום הפוסט אשר מובלטת ומודגשת בשורה שתיים ניתן לגרום ללקוח לבצע פעולה בין אם זה להשאיר הודעה, להתעניין לגבי המוצר או השירות או אפילו להתקשר ולהזמין.

תמונה או סרטון וידאו- מעבר לכתיבת תוכן לפוסט חשוב שהפוסט עצמו יכיל תמונה מושכת ומגרה או סרטון וידאו. באמצעות תמונה מושכת ומגרה או סרטון וידאו חביב וברור ובשילוב מילות מפתח מתאימות, הסבר ומשפט הנעה ניתן להעביר את המסר לצד השני בצורה הטובה ביותר ואף לקבל פידבק.

לא פוסט ארוך מדיי- השתדלו לא לכתוב פוסטים ארוכים מדיי או קצרים מדיי. על הפוסט להיות ממוצע ולהכיל את מילות המפתח, כותרת ראשית מושכת ובולטת, כותרות משניות ותמונה או סרטון וידאו. פוסטים קצרים לא יעבירו את המסר בצורה הטובה ופוסטים ארוכים יגרמו לרבים להפסיק לקרוא באמצע כי איבדו את הפואנטה. לכן השתדלו שהפוסט שלכם יהיה באמצע לא ארוך מדיי ולא קצר מדיי.

אם תקפידו להכיל את כל המרכיבים הנ”ל בכל פוסט שאתם מעלים לפייסבוק תוך זמן קצר תראו תוצאות. בנוסף לכך, הרבה אנשים יתעניינו במוצרים או השירותים שאתם מציעים ואף ירכשו אותם.